6 wskazówek, które pasują do medytacji w swoim życiu Każdy Dzień

Wierzcie lub nie, Medytacja nie jest skomplikowana praktyką.Wierzcie lub nie, Medytacja nie jest skomplikowana praktyką.

Dzieci mogą medytować, jak również dorosłych. Nie trzeba mieć pewną okolicznych, trening społeczny, pochodzenie etniczne lub grupy do zysku z refleksji.

Starożytna praktyka duchowa zapewnia się z wieloma korzyściami, korzystnie zwiększając jak funkcjonować psychicznie jak i fizycznie.

Ponieważ ludzie mają tak intensywny tryb życia, może się wydawać trudne do pracy czas na medytacji w swoim codziennym życiu. Jest to łatwiejsze niż myślisz. Poniższe wskazówki z pewnością pomogą każdego dnia masz czas na relaks umysłu, skoncentrować się na „prezent” i cieszyć się wiele pozytywnych efektów medytacji.

1. Spróbuj znaleźć przerwach

Nawet najbardziej ruchliwych osoby mają od 10 do 15 minut pustych miejsc w swoich dni. Ty też. Zacznij sprawdzanie swój regularny dzienny harmonogram.

Prawdopodobnie można znaleźć co najmniej jeden, jeśli nie więcej, miejsca w dzień, w którym można wykorzystać ten czas inaczej. Wykorzystaj ten czas, aby medytować, jak również zapewnienie reset psychiczne.

1. Spróbuj znaleźć przerwach

2. Nie należy martwić się o standardową Doświadczenie Medytacji

Nie trzeba być na poduszce na podłodze siedzi w pozycji lotosu, w pokoju pełnym zapachu lawendy i muzyki mistycznej.

Medytacja może zdarzyć się w napędzie przezroczyste, robiąc pranie, lub gdy siedzisz w samochodzie czeka na dzieci, aby wydostać się ze szkoły.

3. Medytacja Tuż przed pójściem do łóżka lub Waking Up

Jeśli jesteś jak większość z nas, należy użyć czasu przed pójściem do łóżka oglądania telewizji, sprawdzanie Facebooka lub innych mniej istotną aktywność. Zamień się co najmniej 15 minut do wykorzystania tego czasu na medytację. W rzeczywistości, można iść do łóżka 15 minut wcześniej i po prostu medytować tuż przed odpływam w sen. Inną opcją jest ustawienie alarmu 15 minut wcześniej i wykorzystać ten czas do medytacji i rozpocząć dzień na plusie.

4. umówić się z samym sobą

4. umówić się z samym sobąJeśli skupić się na czymś, umieszczając go w kalendarzu, poprawić szanse na coraz to zrobić. Ponieważ nasze umysły, takie jak listy rzeczy do zrobienia można pomóc sobie poprzez planowanie regularnych czasu każdego dnia do medytacji.

To nie ma znaczenia, jeśli używasz papieru planner, kalendarz online lub telefonu. Co sprawą jest, aby zaplanować go i ustawić przypomnienie, dzięki czemu otrzymują niewielką motywację do podjęcia czas na medytację.

5. Zrób to część rutynowych ćwiczeń

Czy zabrać psa na spacer każdego dnia? Czy jogging, spacer, rower, pływanie, czy jakąś inną aktywność fizyczną na co dzień? Jeśli tak, to łączą medytację z treningu. Medytacja nie oznacza koniecznie trzeba zamknąć oczy i odciąć się od wszystkiego. Można wykorzystać czas podczas treningu skupić swój umysł na teraźniejszości.

6. Czy można to zrobić z dwa oddechy

Przed zwróceniem połączenie, sprawdzić e-mail, z powrotem ze swojego garażu, czy jakieś inne proste zadanie, podjąć w 2 głębokich oddechów. Jeśli możesz, zamknij oczy, i zwracać uwagę na swój oddech. Wziąć każdy oddech głęboko, przytrzymaj go przez 2 sekundy, a następnie wydech powoli. Bez względu na to, jak bardzo zajęty jest Twój dzień może być, jest to prosty sposób, aby cieszyć się kilka chwil relaksu i medytacji w ciągu dnia.

Wybierz jeden lub więcej z tych porad, aby umieścić w swojej codziennej rutyny i zaczynają odczuwać pozytywne zmiany. Po umieszczeniu jednego z nich w praktyce można dodać drugi do dnia, aby urozmaicić lub przynajmniej mieć opcje w oparciu o harmonogramie działań. Możesz to zrobić!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *