Co to jest cukier kokosowy?

Co to jest cukier kokosowy?W kokosowy cukier to produkt otrzymany wyjęciem mądry kwiat Coco i podgrzewania wody do odparowania większości wody. Procedura ta pozwala osiągnąć zachowania części składników odżywczych dziewczyna, a otrzymasz słodzik, który może mieć tekstury krystalicznej wygląda jak brązowy cukier, z lekkim kolor i zapach palonej (można zobaczyć jak przygotowują się w tym filmie, począwszy od minuty 3:30). Duża różnica między kokosowy, cukier i cukier biały na stół to, że ostatnio nie zawiera żadnych substancji odżywczych, – to puste kalorie. W zamian, cukier kokosowy zawiera więcej składników odżywczych niż inne substancje słodzące są uważane za „zdrowe”, jak syrop z agawy, cukier, kompleksowa lub nawet miód. Proces rozwoju kokosowy cukier integralną zapewnia, że będzie wspierać niektóre z substancji odżywczych roślin.

W rzeczywistości, według badań przeprowadzonych przez Ministerstwo rolnictwa Filipin (kraj, największy producent coco i produktów otrzymywanych z kokosowy, kokosowy, cukier zawiera składniki mineralne takie jak żelazo, cynk, wapń i potas. Cukier, olej kokosowy zawiera również szereg kwasów tłuszczowych z krótkim łańcuchu, polifenoli i przeciwutleniaczy, które zapewniają korzyści dla naszego zdrowia. Nawet zawiera niewielką ilość aminokwasów, jak kwas glutaminowy, aminokwas, prekursor glutamina, że komórki jelit mogą wykorzystać jako źródło energii. W końcu, ma skromne ilości włókna typu, o nazwie inulina, który może mieć wpływ prebiótico, odżywiają mikroflorę jelit, a ponadto może nam pomóc regulować poziom cukru we krwi (efekt inulina było testowane z cukrzycą. A następnie zagłębić się w skutek kokosowy cukier w glikemię.

Wpływ na poziom cukru we krwi?

W kokosowy cukier podnosi poziom cukru we krwi mniej niż biały cukier na stole lub inne substancje słodzące, jak miód. Przyczyna w tym, że jego zawartość włókien (inulina, comentábamos wcześniej) i jej zawartość fruktozy. Dla tych, którzy chcą zobaczyć szczegóły, rodzaje cukrów, które stanowią jej, można to zrobić w tym artykule. Zawiera około 71 % sacharozy (to połączenie glukozy i fruktozy), 3% glukozy, jedną i 3% fruktozy w pojedynkę. Woda, składniki odżywcze, inulina, przeciwutleniacze stanowią inne składniki I do tego, co lubisz, porównywanie liczb, os porozmawiamy indeks glikemiczny. Służy do pomiaru prędkości, z jaką żywność podnosi poziom cukru we krwi. Rodzaj cukru, który ma najwyższy jest glukoza, tak jak ma wartość 100. Indeks, niski indeks glikemiczny-to ten, który znajduje się poniżej 55. Tak, indeks glikemiczny cukru, kakao, 35, zgodnie z dwa badania, przeprowadzone z pacjentami, którym porównywałem wzrost cukru we krwi po spożyciu cukru lub cukru-pochodna kokosowego (D-Xylose  a zatem, można powiedzieć, że ma niski indeks glikemiczny. Według innych badań, na które powołuje się naukowcy kokosowy cukier od rządu Filipin, produkty, które mają niski indeks glikemiczny przyczyniają się do obniżenia poziomu glukozy we krwi po posiłku. To znacznie poprawia reakcję na insulinę (hormon wytwarzany przez komórki trzustki, który reguluje poziom cukru), a to prowadzi do bardziej efektywnej regulacji, jak cukru i tłuszczu we krwi. W zamian, inne substancje słodzące korzystania zwykle mają indeks glikemiczny jest wyższy. Na przykład, cukier stołowy, że u ciebie jest w 68 i średnich różnych miód-55. W ogóle, nie zaleca się używać produktów, które wzrasta poziom cukru we krwi, bo w końcu może doprowadzić do problemów cukrzycy, nadwagi itp. I krótki zmieniają hormonalnego i odpornościowego.Wpływ na poziom cukru we krwi?

Kiedy mogę wziąć wtedy?

Chociaż kokosowy cukier zawiera dyskretnych ilości składników odżywczych, które pomogą nam metabolizarlo lepiej, i że ich indeks glikemiczny jest mniejsza, niż u innych słodzików, nie należy nadużywać ich spożyciem, ponieważ daje nam to liczbę kalorii niż cukier stołowy (około 20 Kcal). Dlatego zaleca się jego stosowanie w miarę, incorporándolo w dyskretnych ilościach desery, które chcemy. Bo chociaż kokosowy cukier ma niski indeks glikemiczny istnieją dwa ważne czynniki, po pierwsze, to liczba wchodzi: jeśli jemy zbyt dużo, w końcu, w końcu zużywa dużo cukru (to, co nazywa się ładowanie glicémica). I po drugie, inny rodzaj cukru jest: fruktoza, która ma być przekształcona w tłuszcz w wątrobie, i, jeżeli są spożywane w nadmiarze, ostatecznie, może również pociągać za sobą problemy podniesienia poziomu trójglicerydów, nadciśnienie tętnicze, dystrofia wątroby… Dlatego zawsze zalecamy umiar, z każdej słodzik, w tym cukier kokosowy. Nawet tak, okazuje się, że dobrym zamiennikiem cukru, przepisów na desery dla dni specjalnych. Dwa przepisy w jednym: kulki, orzeźwiające kokosowy smak wyka i mięty i smak pomarańcz 350 g kokos tarty 5 łyżki oleju kokosowego virgin eko (anulowane w podwójnej kotła 2 łyżki cukru, olej kokosowy 1 łyżka mąki, wyk Kilka kropli naturalny ekstrakt z mięty 1 szczypta soli morskiej niewybredn Kulki pomarańczow 350 g kokos tarty 5 łyżki oleju kokosowego virgin eko (anulowane w podwójnej kotła) 2 łyżki cukru, olej kokosow 1 łyżkę kory pomarańczy starta 1 szczypta soli morskiej niewybredny Procedurę stosować oddzielnie w obu przypadkach Dodać 1/2 część kokosa w przetwórstwie żywności i ubić do edukacji pasty (zazwyczaj zajmuje to około 5 minut). Dodać 1/4 startego kokosa i pozostałe składniki i ponownie ubić (około 30 sekund), dopóki nie zostanie dobrze miesza. Za pomocą łyżki do kulek lodów lub rękami, zrobić małe kulki, rebozándolas w pozostałej części kokosowy i zostawić w lodówce, aby olej kokosowy usiąść konsystencji.

 

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *