Ustawić Dietetyka: sprawa przeciwko dieta soda

Ustawić Dietetyka: sprawa przeciwko dieta sodaJak się okazało, ulubieniec całej Ameryki, dietetyczne napoje gazowane nie mogą być w ten sposób diety. Wręcz przeciwnie, w rzeczywistości: coraz więcej badań znajdują sztuczne substancje słodzące (najczęściej widuje się w dietetycznych napojów gazowanych, ale i różne inne niskokaloryczne i niskiego poziomu cukru w żywności przetworzonej) nie magiczny płyn utrata masy ciała sztuczka są reklamowany.

Badanie 2015 r., opublikowane w journal of american Geriatrics society, wykazały, że w ciągu dziewięciu lat, dietetyczne pijące wodę mineralną zdobył prawie trzy razy więcej brzucha tłuszczu na dzień. Brzucha tłuszcz — lub „trzewnej tkanki tłuszczowej” — to jest bardziej szkodliwy typ, który otacza narządy i jest znanym czynnikiem ryzyka rozwoju chorób serca, cukrzycy i zespołu metabolicznego. Według badań, ponad dietetyczne przedmiotów sody spożywane, tym większe ryzyko.

Chociaż naukowcy wciąż uparcie próbują ustalić dokładny mechanizm, za pomocą którego sztuczne substancje słodzące mogą prowadzić do zwiększenia masy ciała, wiemy, że to oni w 200-600 razy słodsza niż cukier. Ale w przeciwieństwie do cukru, nie zaspokoją apetyt kalorii, w wyniku czego niektórzy ludzie rekompensują to jedzenie więcej w ciągu dnia. 2014 badanie przeprowadzone w szkole zdrowia publicznego Johns Hopkins university odkryli, że w próbce z prawie 24 000 przedmiotów, dietetyczne pijące wodę mineralną jadły więcej kalorii z pożywienia, niż ich w pełni-cukier-soda do picia rówieśników.

Niektórzy ludzie twierdzą, że to nie tyle dieta soda, co powoduje wzrost wagi, ale to normalne dietetyczne pijące wodę mineralną, zwykle mniej zdrowe ogólnie.Niektórzy ludzie twierdzą, że to nie tyle dieta soda, co powoduje wzrost wagi, ale to normalne dietetyczne pijące wodę mineralną, zwykle mniej zdrowe ogólnie.

W każdym razie, sztuczne słodziki, tylko, że są one sztuczne. I oni znaleźli się w produktach, które są wysoce przetworzone i często zawierają sztucznych aromatów i barwników, też. Trzymaj się zdrowo, obfite jedzenie i spełniać swoje słodycze z produktami o wysokiej zawartości naturalnej trzciny jak owoce i produkty mleczne, które również wchodzą w skład błonnika, białka, wapnia i innych składników odżywczych.

Krótka odpowiedź: nie do końca tak. Ale jest prosty sposób, aby do obliczania kalorii od cukru według własnego uznania. Na etykietach produktów, cukru są wymienione jako podzbiór całkowitej ilości węglowodanów. Jeden gram cukru około 4 kalorii. Aby znaleźć kalorie z cukru, wystarczy pomnożyć liczbę gramów cukru na 4, aby uzyskać liczbę kalorii z cukru. W 12-uncji sody, na przykład, ma 140 kalorii i 36г cukru. Do matematyki, a dowiesz się dość szybko, że wszystkie kalorie w wodę mineralną z cukru.

Ale zanim pójdziesz списывая wszystkie produkty, które zawierają znaczny procent całkowitej liczby kalorii z cukru, ważne jest, aby zrozumieć, że istnieją dwie kategorie cukier w żywności: te, które zdarzają się naturalnie (jak fruktoza w owocach i laktozy w mleku) i te, które są dodawane w trakcie przetwarzania (w postaci miodu, o wysokiej zawartości fruktozy syrop kukurydziany, cukier, koncentrat soku owocowego i długa lista innych tytułów).

Na przykład: zwykły цельномолочный jogurt zawiera około 11 gramów cukru na szklankę, ale to wszystko dzieje się naturalnie. Wanilii (jak prawie każdy inny smak) mleka jogurt ma więcej niż podwoić tę liczbę — połowa, naturalnie, w postaci laktozy, a druga połowa dodanych w trakcie przetwarzania, aby dodać smaku (i słodycz).

Więc jak można powiedzieć, różnica?Więc jak można powiedzieć, różnica?

Problem producenci żywności obecnie nie są zobowiązane przelewać cukru na etykietach — tylko w ogólnych Cukrów. FDA wydała mandat, które ostatecznie wymagają od wszystkich zakładów spożywczych na listę dodanych Cukrów jako podzbiór wspólnego, ale wstępne terminy zgodność lipca 2018 roku, została przedłużona do odwołania.

A na razie przeczytaj listę składników. Jeśli cukier jest określony jako pierwszego lub drugiego składnika, szanse większość kalorii w żywności pochodzi z dodatku cukru. Kupuj niesłodzone lub proste odmiany i dodać naturalnie słodkich owoców, słodzików i produktów spożywczych w własnej kuchni, tak, że wiesz dokładnie, ile masz.

Jeszcze jakieś pytania do mnie? Niech idą! Pytajcie w komentarzach poniżej, a nadążyć ze strony, jak myfitnesspal Facebook, aby uzyskać więcej możliwości ustawienia Dietetyka.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *